Terug in Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Marjan Hulsel - WaarBenJij.nu Terug in Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Marjan Hulsel - WaarBenJij.nu

Terug in Lima

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

18 April 2011 | Peru, Lima

Ik ben alweer een paar dagen terug in Lima, dus er kan wel weer een update gepost worden, lijkt mij.

In Tembladera heb ik alles afgerond wat nog moest en bezig was. En ook hebben we nog een mooi feestje gehad voor ik vertrok.
Qua temperatuur voelde het vaak toch al net iets beter, maar dat kwam ook doordat we een aantal dagen hadden die lichtgrijs begonnen. Maar in de zon werd het nog steeds meer dan 40 graden.
Hier in Lima is dat iets beter, zo aan de oceaan. De temperatuur zit hier halverwege de twintig, gok ik.
Ik moet hier nog een beetje werken in het lab en kan nog een paar leuke dingen doen.

Verder zijn er vorige week zondag presidentsverkiezingen geweest. En aangezien niemand van de (een stuk of 15) kandidaten meer dan 50% van de stemmen heeft gekregen, komt er een tweede ronde tussen de nummer 1 en 2. In juni gaat het tussen Keiko Fujimori en Ollanta Humala. En volgens een vooraanstaande Peruaan is dat net als kiezen tussen AIDS en terminale kanker. Dus de toekomst voor Peru ziet er niet goed uit...

Zaterdag ga ik naar het regenwoud. Daar heb ik volgende week allerlei wandelingen en activiteiten met een groep Nederlanders.
Dan kom ik op vrijdag 29 april terug naar Lima en vertrek ik zaterdag 30 april terug naar Nederland. Waar ik op zondagavond aankom.
Dus dan is het weer tijd voor een feestje ;)

De foto's staan nog steeds op:

• 18 April 2011 - 19:39

Harry:

net te laat terug voor Koninginnedag :o

• 19 April 2011 - 06:10

Nathalie:

Wat is de tijd snel gegaan! Alweer bijna thuis! Inderdaad maar snel weer een feestje plannen als je terug bent ;)

• 19 April 2011 - 11:00

Conny:

Hoi Marjan,
    Geniet van je laatste weken en kom veilig en gezond weer terug!

• 19 April 2011 - 15:03

Maria Daas:

Dat gaat snel ik zal de verhaaltjes missen maar oma is blij als je weer thuis bent. Geniet nog van het regenwoud. Pas op voor enge onbekende beesten !!! En een vlotte en veilige vlucht terug naar ons. groetjes Maria